ladies fitness facebook

Fitness a posilování

Nabízím komplexní služby osobního trenéra. Spolupráce je vždy individuální a zaměřená podle potřeb klienta.

NA KAŽDOU LEKCI FITNESS SE VZTAHUJÍ PODMÍNKY SPOLUPRÁCE. Prosím pročtete si je pozorně.

Proč cvičit s osobním trenérem?

  • bezpečnější a rychlejší cesta k vytouženým výsledkům
  • optimální zatížení, odborný zdravotní dohled, pravidelnost a motivace
  • naučíte se správnou techniku a provedení cviků, včetně správného dýchání, naučíte se uvědomovat si pohyb svého těla a jednotlivých svalových skupin
  • různorodost tréninku, možnost zapojední dalších sportů jako plavání nebo běh

Naše první společné setkání zahájíme vstupním pohovorem o Vašich cílech, požadavcích a případných omezeních. Na základě vstupní sportovní diagnostiky Vám výhotovím vhodný tréninkový plán a budu Vás po celou dobu tréninku pečlivě korigovat a opravovat aby výsledek byl co nejúčinější a nejzdravější.

Vybrané tréninkové programy

Hubnutí, redukce hmotnosti

Zhubnout chce stále více lidí. Ve formě tuku se v těle uloží energie, kterou člověk přijme, ale nevydá. Pro zhubnutí musíme trvale změnit svůj jídelníček a dopřát tělu více pohybu. Pokud jste se rozhodli zhubnout a novou váhu si udržet, ale nevíte jak na to, nebo chcete, aby vás při hubnutí někdo motivoval, případně kontroloval, ráda vám pomohu. Jak?

  • úpravou jídelníčku pro zdravé stravování a pro méně přijatých kalorií
  • sportovními aktivitami pro zvýšení kalorického výdeje a zpevnění těla
  • motivací vydržet

Klientům, kteří za mnou přicházejí s požadavkem zhubnout, buď přímo sestavím vhodný jídelníček, nebo průběžně radím, co a kdy jíst, čemu se vyhnout a proč. Vedle pevného odhodlání je nutné, aby nové stravování vycházelo z vašich reálných možností a tak mohla být změna stravovacích návyků trvalá.

Vlastní tréninková jednotka zahrnuje posilovací cvičení pro posílení oslabených svalů a jejich postupné tvarování do žádoucí podoby a aerobní aktivity, jako je např. jízda na rotopedu, běh, plavání apod. pro spalování tuků. Intenzita tréninku vždy odráží vaše možnosti a schopnosti jako je věk, pohlaví, fyzická kondice, nebo zdravotní stav.

Cvičení je proto vhodné opravdu pro každého, v každém věku.

Tvarování postavy

Vlivem sedavého způsobu života řada svalů ochabuje a nabývá nehezkých tvarů. Ženy často trápí vypouklé bříško, povislý zadeček, apod. Pokud svaly zatížíme a donutíme je pracovat, postupně se jim vrátí jejich původní vzhled - bříško začíná být plošší, hýždě kulaté a pevné. Aby byly svaly vůbec vidět, je často třeba zbavit jejich okolí tukových polštářků. Pokud chcete zpevnit tělo, musíte vědět jaké cviky cvičit, jak je správně provádět, s jakou intenzitou, jak regenerovat i jak se správně stravovat. Ráda vám pomohu. Jak?

  • sestavením a vedením posilovacího tréninku zaměřeného na problémové partie
  • radami v oblasti stravování
  • výběrem vhodné aerobní aktivity
  • motivací

Odstranění bolestí zad a krční páteře

Většina z nás vede sedavý způsob života. Vlivem nedostatečného pohybu svalstvo ochabuje a v oblasti páteře se po čase dostavují bolesti. Páteř již sama nedokáže nést celou zátěž. Řešením je správným cvičením postupně svalstvo posílit, aby znovu přebralo svou funkci opory. Pokud se chcete zbavit nepříjemných bolestí, aniž byste si neodborným postupem spíše ublížili, ráda vám pomohu. Jak?

  • sestavením a vedením tréninku zaměřeného na posílení problémových partií s důrazem na správnou techniku cvičení
  • radami v oblasti stravování, máte-li i nadváhu

Zlepšení fyzické kondice

Většina lidí vede sedavý způsob života bez dostatku pohybu. Potom bývá problém bez zadýchání vyjít schody, nebo třeba popoběhnout na tramvaj. Špatná fyzická kondice je též spojená se zdravotními problémy u dýchacího a oběhového systému. Jakmile ale začnete tělo znovu postupně zatěžovat, situace se zlepší a znovu se začnete cítit lépe. Pokud si chcete zlepšit fyzickou kondici a chcete poradit, jaké aktivity zvolit a jak je správně dávkovat, ráda vám poradím. Jak?

  • sestavením a vedením správného posilovacího tréninku
  • radami v oblasti stravování, máte-li nadváhu
  • výběrem vhodných aerobních aktivit
  • motivací

Přibrání svalové hmoty

Naše svalstvo bývá vlivem malé aktivity často méně patrné než bychom si přáli. Pokud chcete přibrat svalovou hmotu a potřebujete poradit, jak svaly stimulovat, jak se správně stravovat, abyste tělu dodali dostatek živin a energie, ráda vám pomohu. Jak?

  • sestavením a vedením posilovacího objemového tréninku
  • radami v oblasti stravování
  • motivací

TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA PRO VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ JE 60 – 90 MIN.!

Odhlašování (rušení) lekcí: v případě všech lekcí do 19.00 předešlého dne. V případě neodhlášení lekce propadá.



orientační ceník fitness programů